Q-Service és Point-S együttműködés, videós funkcióbemutatók, okosabb gumihotel és egy csomó egyéb újítás az új főverziónkban!

SzervizX és Calmira v9.0-ás verziójának újításai az előző verzióhoz képest:

Fedezze fel a szoftverünket, avagy videós bemutatók hogy még jobban megismerje rendszerünket!
  • A főoldal alján megjelent egy új szekció, a Fedezze fel a szoftverünket nevű banner
  • Új opció, amivel bemutató videókat tekinthet meg a rendszerünk funkcióiról, ezeket a későbbiek során folyamatosan bővíteni fogjuk. Ezen funkciónak köszönhetően új ügyfeleink még gyorsabban beletanulnak a rendszer használatába, meglévő ügyfeleink pedig még jobban kihasználhatják rendszerünk képességeit!
Még jobb gumihotel funkció
  • A gumiabroncs beállítások neve megváltozott, Gumikezelés / Gumihotel lett.
  • A gumihotel beállításoknál új opció, lehetőség van megadni, mennyi hónapig tárolják az ügyfél gumiabroncsait, valamint, hogyha túllépi a szerződéses időt, akkor mennyi a tárolás további havidíja kerekenként
  • Gumihotelnél lehetőség van szűrni azokra a gumiabroncsokra, amelyek túllépték a szerződés szerinti tárolási időt, valamint ezesetben a rendszer kiírja a tárolási költséget is is.
  • A gumihotel export kismértékben átalakult, valamint a lehetőség van csak a benntlévőket, csak az elvitteket külön exportálni
  • Átalakított gumihotel excel export
Munkalapot érintő fejlesztések
  • A munkalap beállításoknál beállítható, hogy új munkalap esetén egyből Alkatrészrendelés szükséges státusszal jöjjön létre az új munkalap
  • Új opció a munkalapon, Alkatrész rendelés szükséges, ezt bepipálva a rendszer az adott munkalapot a főoldalon előrerendezi és feltűnő piros színnel különbözteti meg
  • A szerviz előzmények nyomtatása opció, közvetlenül a munkalapról is elérhető és fejléces formátumú lett
  • Ügyfél betekintő hozzáférést érintő munkalap módosítások
  • A képek gombra kattintva a rendszer le meg is jeleníti a munkalap képeket nem csak a szekcióra navigál
  • Munkalapon alkatrész hozzáadáskor jelzi a rendszer ha van találat, de letiltott raktárból lenne találat
  • Ügyfél betekintő módban ha nincs lezárva a munkalap, a rendszer fel hívja a figyelmet, hogy a végösszeg csak egy pillanatnyi állapot és változhat
Diszpécser központ fejlesztések
  • A diszpécser központban rögzített munkalapok automatikusan előjegyzésbe is kerültnek ha jövőbeni dátumot adnak meg hozzá
  • A diszpécser központban -ha több telephely érhető el- kiválaszthat a telephely is
Point-S kommunikáció
  • Point-S kommunikáció beállítási lehetőség, ahol beállíthatja a Point-S kommunikációt és társíthatja rendszerében található beállókat a SzervizX beállókkal/szerelőállásokkal
  • Point-S szinkronizáció
  • A diszpécser központban lehetőség van Point-S szolgáltatást is kiválasztani a munkához/időponthoz, ekkor a Point-S rendszerében is megjelenik a foglalás
  • PointS események is látszódnak a normál naptárban is
  • A PointS szinkronizációs idő 30 másodpercre gyorsult, tehát 30 másodpercenként szinkronizál a két rendszer
  • PointS szinkronizáció törli a SzervizX-ből az eseményt ha a PointS-ben is törölték
  • A naptárban is listázza a Point-S eseményeket a rendszer
  • PointS kommunikáció beállítás egyértelműbb lett a rendszer javaslatokat is ad név alapján a társításhoz
Q-Service együttműködés
  • Q-Service üzemmód, amikor a rendszer Q-Service színekben jelenik meg a részt vevő szervizek számára
  • Q-Service stílusú nyomtatott munkalap megjelenítés, Q-Service ügyfeleknek, ha be van kapcsolva a Q-service üzemmód
Új jogosultsági lehetőségek
  • Új jogosultság típus: admin kiv. raktárkészlet törlés: Mindent tud amit az admin, kivéve raktárkészlet törlés és felhasználókezelés
  • Új jogosultság típus: admin kiv. raktárkészlet, munkalap törlés: Mindent tud amit az admin, kivéve raktárkészlet törlés, munkalapról alkatrész törlés, munkalap törlés és felhasználókezelés
Munkadíj kategóriák
  • Beállítások / Díjak menüpont kismértékben áttervezésre került
  • Beállíthat munkadíj kategóriákat és évjáratok szerinti díjazást. Ha megad díjazási kategóriákat, akkor utána adjon meg évjáratokat is tól ig formátumban. Mindenhová csak az évet írja be. Ezután megjelenik egy táblázat, ahol a kategória és évjárat szerint tud díjazást létrehozni.
  • A munkalapon kiválasztható a díjazási kategória ha van
  • A rendszer elmenti a díjazási kategóriákat az adott kiválasztott típushoz
Főoldalt érintő fejlesztések
  • A rendszer a főoldalon kiírja, hogy az árajánlat el lett e fogadva vagy sem, illetve ha még nem reagált az ügyfél a rendszer kiírja mikor volt kiküldve az árajánlat
  • A főoldalon lehetőség van megjeleníteni a 30 napnál régebben kiküldött árajánlatokat
Egyéb fejlesztések
  • Az új ügyfél hozzáadásakor a biztosítási évforduló is megadható
  • Az Egyéni munkalap munkák felüete áttervezésre került, az árak mind nettó, mind bruttó formátumban megadhatóak
  • A rendszer új termék hozzáadásakor megnevezésnél is kiírja ha van/nincs hasonló a rendszerben rögzítve, valamint a cikkszám alapú vizsgálat is áttekinthetőbb lett
  • Az ügyfél adat szerkesztési felület felépítése kismértékben megváltozott a könnyebb értelmezhetőség kedvéért
  • A feladatkezelő alapértelmezett listázási beállításai módosultak
  • Módosított munkamenet kezelés, így tovább maradnak a felhasználók bejelentkezve a rendszerben


Rendszerünk felépítésének köszönhetően, a felsorolt újításokat minden ügyfelünk azonnal megkapja, ráadásul ehhez az ügyfeleinknek semmit sem kell telepítenie, minden automatikusan történik. A frissítésről a rendszer a szervizprogramon belül is értesíti felhasználóit. A SzervizX.hu egy webes rendszer, amely folyamatosan fejlődik, ennek köszönhetően telepítés nélkül elérhető bármely számítógépről.